Wednesday, September 23, 2009

Pojat keksivät kivan leikin

Anna sinä minulle, minä annan sinulle. Voitetaan vaalit ja minä annan sinulle. Raha on vaikea artikkeli, voi olla, että se loppuu ja tulee konkurssi. No, kyllä kansa maksaa konkurssin. Ei se mitään, tavoite on saavutettu ja rikkaiden verotus vain kevenee ja kauppakeskuksia kaavoitetan.

Uskomaton on poikien keksintö, todellinen ikiliikkuja.

Kyllä sitä pitää itseään tyhmänä. Minä se vaan maksoin vaalit täysin itse. Minä, kun luulin että eduskuntaan ja Turun valtuustoon valitaan rehellisiä suomen kansalaisia. Olin kerännyt kaikki eri luottamustoimista saadut palkkiot yhdelle tilille. Eduskuntavaaleihin rahaa oli kertynyt 3500 €, ei sillä ostettu linja-auton kylkiä, eikä etusivun mainoksia. Kuntavaaleihin rahaa oli kertynyt enemmän, joten käytin tilin tyhjäksi eli 4.446,46€, josta 100 € oli ulkopuolista tukea (ammattiosasto). Nappikauppaa!

Minä puolustan politiikassa heikompiosaisia, mistä he saisivat rahaa tukea minua? Toista se on Kokoomuksella.

No comments: